Translate

maandag 16 april 2012

Zeist april 2012


Het weekend was geweldig. We hebben veel mensen ontmoet  die we via de blog wel kenden maar nog nooit in levende lijven hadden gezien.
Gelukkig heb ik 2 dagen extra vrij genomen zodat ik nog even met mijn nieuwe spullen aan de gang kan gaan ;) en wat denk je, ik pak stempels die ik al had , LOL. Wel heb ik de techniek waar we een workshop van hebben gedaan uit geprobeerd.

Dit is mijn nieuwe aanwinst. Vanmorgen gelijk naar boven om alles op te ruimen. Maar ja waar ga ik dit nu weer laten, al mijn laatjes zitten al vol.






 Een paar foto's vanaf boven. Deze foto is zondag genomen. Zaterdag was het wel drukker.............


7 opmerkingen:

  1. Grappig dat je je oude stempel pakte Bianca...maar de creatie is zo nieuw als maar kan, wat een gave achtergrond zeg!
    Ook hier is het enorm nagenieten van het ASE, wat was het weer een warme douche...heerlijk!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja was weer gezellie :-) Volgend jaar weer?
    Mooie kaart heb je gemaakt, je hebt weer heerlijk gekliederd met gesso!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en leuke kaart met je nieuw geleerde techniek heb je gemaakt Bianca.
    Vond het super leuk om je te ontmoeten .
    Heb genoten van het weekend en de gezellige uurtjes die we met z'n alle hebben gehad
    Was echt genieten en nu nog aan het nagenieten.
    Heerlijk hoor.

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien heb je heel wat nieuws gekocht!
    De achtergrond van deze kaart is super mooi!! wel leuk dat je een oude stempel hebt gebruikt!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine super schöne Karte.
    Hintergrund, und vor allem die Farben sind fantastisch.
    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te zien hebben jullie je goed vermaakt!!!
    Mooie kaart.
    Heb je ook de workshop met de distressinkt vlakken gedaan?

    Gr Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was geweldig!! Helaas hebben we niet alle workshops kunnen doen. Maar ik hen het boekje gekocht waar hij beschreven staat. Van de week even proberen :)

      Verwijderen